האם זה הטרנד הגדול הבא לשנת 2024?

מותג אופנת הספורט הבינלאומי העלה לאתר האינטרנט הרשמי שלו נעליים העשויות מקופסא • הגולשים ברשת טוענים כי מדובר במתיחת 1 באפריל ובטריק שיווקי

נעלי הקופסא . צילום: באדיבות אדידס

לפי דיווחים שונים, אדידס מתכננת להוציא "סניקרס" שהן בעצם קופסת נעליים עם "אקסטרה מקום" לרגליים, כאשר הם אפילו העלו את הנעליים המיוחדות לחנות האינטרנטית הרשמית של המותג.

על פי תיאור המוצר, נעל הקופסא נוצרה כדי לטשטש את הגבולות בין המוצר לאריזה. ה"נעליים" הן בעצם קופסת אדידס כחולה מסורתית הכוללת שרוכים עבים בקדמת כף הרגל. אדיסון צ'ן, מייסד מותג אופנה ומשפיען שעובד עם אדידס באופן קבוע, שיתף גם הוא תמונה מתוך קמפיין נעלי הקופסא.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Edison Chen (@edisonchen)

מכיוון שמדובר בנעליים מוזרות ובלתי שגרתיות, הגולשים ברשת טענו כי "זו הדרך של אדידס לחגוג את 1 באפריל", שכן יש משהו בדברם ואנחנו מתקרבים ליום המתיחות הבינלאומי, שיתרחש בשבוע הבא.

בנוסף, מגזין האופנה "היי סנובייטי" שהעלה תמונה של הנעליים, קיבל תגובה מחשבון האינסטגרם הרשמי של אדידס, שהגיבו "האם זה הטרנד הגדול ביותר לשנת 2024?", תגובה שגרמה לגולשים לתהות אולי זה באמת אמיתי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by HIGHSNOBIETY (@highsnobiety)

באותו הפוסט, גולשים נוספים טענו כי מדובר ב"טריק שיווקי" וב"מתיחה הגדולה ביותר שמותג אופנה עשה אי פעם ב-1 באפריל". עוד לא ברור מה יעלה בגורלן של הנעליים, אבל מה שבטוח, נוצרה פה סערה מעניינת מאוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר