הצעד הבא של "לחם חביתה": "אנחנו בונים לכם סניף אמאל'ה ואבאל'ה"

לאחר צו הסגירה שהוציאה נגדו המשטרה - ויקי עזרא חשף בסרטון ריל כי הוא עומל על פתיחת מקום חדש לדוכן הסנדוויצ'ים, שהפך לסנסציה • הבעלים: "אני רוצה לפנק אתכם, ואני מחכה ליום להגשים לי ולכם את החלום בסניף הדגל"

ויקי עזרא. צילום: הילה דודאל

ויקי עזרא, הבעלים של "לחם חביתה בנתניה" השוכן ברחוב גיבורי ישראל 24, פרסם אתמול (רביעי) סרטון ריל בעמוד העסק באינסטגרם ובו חשף כי הוא עומל על פתיחת סניף חדש שיגיש את הסנדוויץ' הכי מפורסם במדינה. 

כזכור, הכריכים של עזרא פרצו לתודעת כל עם ישראל בחודש יולי האחרון, לאחר ששיר אודות הדוכן הצנוע הפך ויראלי ואף הושמע בתחנות הרדיו. אלא שבעקבות כמה אירועים אלימים שאירעו במקום בתקופה האחרונה, המשטרה הוציאה נגדו צו סגירה לפני כשבועיים וחצי.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎לחם חביתה העמוד הרשמי‎‏ (@‏‎lehemhavita‎‏)‎‏

בסרטון החדש שפרסם עזרא הוא נראה עומד ברקע מבנה שנמצא בשיפוצים. "חברים יקרים, התגעגעתם אלי כמו שאני התגעגעתי אליכם?", הוא פתח את דבריו והוסיף: "אז אני רוצה להגיד לכם שאתם ככה קטנים ליד הגעגוע שאני התגעגעתי אליכם. אני אוהב אתכם, ואני מחכה לכם, ואני רוצה לפנק אתכם, ואני מחכה ליום להגשים לי ולכם את החלום - בסניף הדגל של לחם חביתה שכרגע הוא נמצא בשלבי בנייה", אמר. "אנחנו בונים לכם סניף אמאל'ה ואבאל'ה. לחם חביתה מגיבורי ישראל 24, נתניה, מגיע לפריים לוקיישן", הוא חתם את הסרטון. נאחל בהצלחה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר