לאחר ההצלחה הענקית: סרט האימה האהוב יזכה להמשך

רגע אחרי עלייתו לאקרנים של "פו הדב: דם ודבש 2", הגרסה הרצחנית לדמות האהובה מספרי הילדים הפופולריים, הכריז הבמאי שלו כי הוא יזכה לסרט המשך משלו • מתי הסרט החדש יעלה לאקרנים? כל הפרטים

"פו הדב: דם ודבש". צילום: יחסי ציבור

יומיים בלבד לאחר ששוחרר לבתי הקולנוע, סרט ההמשך ל"פו הדב: דם ודבש" עושה את שלו – והיום (חמישי) נודע כי הוא יזכה להמשכון משל עצמו, ובכך יהפוך את סדרת סרטי האימה לטרילוגיה.

על פי דיווח באתר "וראייטי", מפיקי הסרט, בהם הבמאי שלו ריס פרייק-ווטרפילד, הודיעו כי הוא יכלול תקציב גדול יותר לעומת קודמיו ויכיר דמויות חדשות מסיפור הדמות מספרי הילדים האהובים שיצר אלן אלכסנדר מילן, בהן פיל נפיל, ארנב ועוד. הדמויות האלו זכו לטוויסט רצחני במיוחד לאחר שהקניין הרוחני על הספר שמתוכו נלקחו הפך לרשות הציבור.

כזכור, הסרט השני יצא כשנה לאחר צאת הסרט הראשון, שעל אף שהכניס 5.2 מיליון דולרים בלבד ברחבי העולם והוגדר כאחד הסרטים הגרועים ביותר בשנים האחרונות (שאף "זכה" לאחרונה בחמישה פרסי הראזי, האוסקר לסרטים הגדולים ביותר, כולל לפרס הסרט הגרוע ביותר), הוא נחשב להצלחה כלכלית עצומה, שכן עלותו עמדה על כ-100 אלף דולרים בלבד – מההצלחות היחסיות הגדולות בהיסטוריה הקולנועית.

"פו הדב: דם ודבש 2" עלה לאקרנים בארצות הברית רק שלשום ולמשך שלושה ערבים בלבד, אם כי טרם נודע אם הוא יופץ במדינות נוספות ברחבי העולם (ראוי לציין כי קודמו הוקרן בישראל בשנה שעברה). הסרט, שתקציבו גבוה כפי 10 לעומת קודמו, זכה לביקורות בינוניות, מה שבהחלט מהווה קידום לעומת הסרט שהגיע לפני בסדרה, שנקטל בצורה יוצאת דופן.

החדשות מגיעות כשבוע לאחר ש-Jagged Edge, חברת ההפקה המתמחה בסרטי אימה פרובוקטיביים ודלי תקציב האחראי גם על שני סרטי "פו הדב: דם ודבש", הכריזה על הקמת יקום קולנוע חדש שבו מככבות גרסאות צמאות דם של פו הדב וחבריו, במבי, טינקרבל, פינוקיו ועוד. עדיין לא נמסר מתי הסרט השלישי בסדרה יעלה לאקרנים.

פו הדב וחברים - בטוויסט אימה, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר