מוצרים חדשים נחתו: קיילי ג'נר מרחיבה את המותג בארץ

מסכה חדשה לשיער מוחלק שמבטיחה תיקון בתשע שניות, שמפו נגד קשקשים עם פורמולה מיוחדת, טעמים חדשים למותג השוקולד הגרמני בארץ ועוד • המוצרים החדשים בחנויות וברשתות שכדאי להכיר • חדשות הצרכנות

קיילי ג'נר

סבון משיקים סדרה החדשה של פילינג הגוף THE ONE. הפילינג מורכב במלחי ים המלח ומשלושה שמנים בוטניים אורגניים: שקדים מתוקים, ארגן וחוחובה. הטקסטורה הייחודית המשלבת מלח ושמנים נועדה להסיר בעדינות תאי עור מתים ולספק לעור מינרליים חיוניים והזנה. השימוש בפילינג בזמן מקלחת מותיר את העור רך ונעים מאוד למגע, בעיקר באזורים הדורשים אקסטרה עבודה - כמו ברכיים ומרפקים. מיד לאחר השימוש העור היה רך ורענן. אהבנו במיוחד את ריח היסמין החדש שהוסיף לתחושת הפינוק. מומלץ מאוד לימים יבשים במיוחד שבהם העור צמא למגע רך. עם זאת, גרגירי הפילינג עדינים מאוד ופחות יתאים לכפות רגליים יבשות, שם יש צורך באקסטרה עבודה.

מחיר: 99 שקלים ל-320 גרם

פילינג הגוף החדש של SABON ניחוח יסמין., צילום: רונן מנגן

Natural Formula Professional מציגה הרחבה לסדרת קרטין אינטנס, ומשיקה מי קרטין, טיפול המעניק לשיער לחות, רכות וברק ב-9 שניות, ומיועד לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום. לדברי החברה, מוצרי הסדרה מסייעים בבניה ושיקום מבנה סיב השערה, החזרת הגמישות, הענקת ברק ורכות. הנוסחה ללא ללא מלח סודיום כלוריד, שעלול לפגוע בתוצאות ההחלקה. השימוש הוא כמו במסכה - מורחים על שיער רטוב, מעסים למשך 9 שניות ושוטפים. אהבנו את כל המסכות הנוזליות שיצאו לסדרה עד כה, וגם במקרה של זו ההרגשה דומה - השיער שלנו, שעבר החלקה, אהב את המוצר והרגיש חלק ונעים לאחר השימוש במסכה הנוזלית. 

מחיר: 30 שקלים ל-200 מ"ל

נטורל פורמולה מי קרטין, צילום: טל אזולאי

מותג הקוסמטיקה של קיילי ג'נר משיק מסכת לחות לשפתיים יבשות בניחוח ורדים + הפילינג הראשון לשפתיים העשוי מסוכר. הפילינג מכיל תערובת תמציות שמן וויטמינים, בניחוח ובטעם וניל, מקרצף בעדינות את השפתיים ומרחיק תאי עור מתים תוך חידוש הלחות. המסכה מכילה תערובת חמאת שיאה, שמנים מטפחים וויטמין E המסייעים להחדרת לחות. אהבנו במיוחד את המסכה, עם טעם מתקתק עדין ונעים, שהותירה את השפתיים רכות אולם לא שמנוניות.

מחיר: 115 שקלים למוצר, להשיג בסופר-פארם

מסכה ופילינג שפתיים חדשים של קיילי ג'נר, צילום: יח"צ חו"ל

סדרת שפתונים חדשה ב-12 גוונים מבית איב סן לורן - ROUGE PUR COUTURE THE BOLD, מכילה פורמולה הכוללת 40% רכיבי טיפוח שפתיים ולדברי החברה עמידה לאורך זמן. הגימור מבריק והשפתיים נשארות לחות, הודות לשמן פרחים אדומים בגנים הקהילתיים של חטיבת היופי באיב סן לורן, עם פולימר אתיל ושמן ברק מיוחד שאינם תואמים באופן טבעי, ולאחר משיחת השפתיים הם נפרדים, ושמן הברק נשאר על החלק החיצוני ביותר של השפתיים ליצירת ברק אינטנסיבי, ורכיב האתיל יושב בשכבה דקיקה מתחתיו להרגשת נוחות וצבע חזק.

השפתונים אכן נוחים מאוד במריחה, מרגישים לחותיים ויוצרים שכבת צבע פיגמנטית ומבריקה, אולם לא נותרו לנו על השפתיים יותר משפתון ממוצע רגיל.

מחיר: 169 שקלים לשפתון

YSL שפתון ROUGE PUR COUTURE THE BOLD, צילום: יח"צ חו"ל

VICHY מציעים שמפו DERCOS נגד קשקשים, המתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון. לדברי החברה, הנוסחה מרגיעה את העור ומקלה על תחושת אי הנוחות. פורמולה בשמפו הכוללת סלניום דיסולפיד וחומצה סליצילית שמפחיתים את הקשקשים. בנוסף, השמפו מכיל סרמידים המחזקים את הקרקפת ומונעים את חזרתם של הקשקשים.

מחיר מומלץ: 55 שקלים ל-200 מ"ל

וישי שמפו דרוקס נגד קשקשים, צילום: יח"צ

מותג השוקולד הגרמני Schogetten שמשווק בארץ על ידי חברת "גורי" מרחיב את הטעמים שהגיעו לישראל. מדובר בטבלת שוקולד מפורקת לקוביות חתוכות וקיימת עכשיו ב-15 טעמים, ביניהם לאטה, בראוניז, וניל עוגיות ועוד. זהו שוקולד גרמני שמיוצר על ידי חברת "לודוויג" במפעל שבגרמניה. אהבנו בעיקר את השוקולד הלבן הנקי - אולם כל הטעמים התחסלו במערכת שלנו במהירות שיא.

מחיר מומלץ: 7 שקלים לחפיסה

מותג השוקולד הגרמני Schogetten, צילום: יח"צ

אסם מרחיבה את מגוון מוצרי עוגיות המיני ומוסיפה עוד טעמים: עוגיות מיני שוקוצ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד, ומיני עוגיות שוקו במילוי קרם בטעם שוקולד. המוצרים החדשים מצטרפים לעוגיות המיני שוקוצ'יפס הקלאסיות.

טווח מחירים: 6-17 שקלים ל-200 גרם

עוגיות מיני של אסם, צילום: סטודיו אסם

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר